S/N
22109
Levert fra fabrikk:
28.11.1951
USAF Ser.No.:
51-7375
Norske kjennetegn:
CE-X / 375
S/N 22109
Diverse anmerkninger: 
31.05.1968 Ankom LFK Kjeller fra USA. Flygetid 4095:00.
26.08.1968 Mottakskontroll ved LFK Kjeller.
13.09.1968 Avgitt fra LFK K eller til Gardermoen.
10.12.1970 Avgitt fra Gardermoen til Fred. Olsen.
16.01.1971 Avgitt fra Fred. Olsen til Gardermoen.
01.01.1976 Avgitt fra Gardermoen til Torp.
02.02.1976 Avgitt fra Torp til Sola.
29.02.1976 Avgitt fra Sola til Torp.
28.03.1977 Avgitt fra Torp til Horten Verft for mod.
26.05.1977 Avgitt fra Horten Verft til Torp.
18.07.1980 Større havari. Under landing på Sola etter en lokal navigasjonstur, skar flyet ut til venstre med en 'ground loop' til følge. Flyet ble påført større skader i høyre vinge og haleflate. Flyger, major Inge T. Kavli, og sivil passasjer Gisle Kavli, var uskadde. Flyet tilhørte Torp flystasjon. Flygetid ved havariet var 5320:7.
01.07.1982 Avgitt fra Torp til Værnes.
06.02.1984 Avgitt fra Værnes til Torp.
01.03.1985 På Haslemoen.
01.02.1987 Mob.fordelt til AR 2, ITA3)/BRIG 6 på Torp.
20.09.1991 Avskrevet. Returnert USAF og solgt til Brasil. Brasiliansk reg PP-EKE, stasjonert Altamira. Tildelt Aeroclube do Pará.

Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com