S/N
21959
Levert fra fabrikk:
15.10.1951
USAF Ser.No.:
51-5054
Norske kjennetegn:
CE-I / 054
S/N 21959
Diverse anmerkninger: 
11.01.1966 Ankom til Værnes fra Vest-Tyskland. Flygetid 4187:15.
17.06.1966 Avgitt fra Værnes til Setermoen.
31.05.1967 Stasjonert på Bardufoss.
28.01.1970 Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen.
26.02.1970 Til Fred. Olsen for UHF installasjon.
05.03.1970 Til LFK.
18.03.1970 Til Fly-OP troppen Gardermoen.
04.05.1970 Avgitt fra Fly-OP troppen Gardermoen til Bardufoss.
20.07.1970 Avgitt fra Bardufoss til Fly-OP troppen Gardermoen.
10.05.1972 Avgitt fra Gardermoen til Værnes.
14.08.1972 Avgitt fra Værnes til Gardermoen.
01.01.1976 Avgitt fra Gardermoen til Torp.
02.02.1976 Avgitt: fra Torp til Sola.
29.02.1976 Avgitt: fra Sola til Torp.
17.01.1977 Avgitt fra Torp til Horten Verft for mod.
21.03.1977 Avgitt fra Horten Verft til Torp.
20.10.1981 Avgitt fra Torp til Horten Verft.
06.12.1981 Avgitt fra Horten Verft til Torp. 
01.02.1985 På Haslemoen. 
01.02.1987 Fordelt til AR 2, MFA 2/BRIG S på FASO/Haslemoen
20.09.1991 Avskrevet. Returnert USAF og solgt til Brasil. Brasiliansk reg PP-EKF, stasjonert Altamira. Tildelt Kovacs.

054 ved innflygingen til Haslemoen.


Go to top
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com